Власний склад vs 3PL

У цій статті ми хотіли б підкріпити наші теоретичні викладки з попередньої статті розрахунками на прикладі одного з наших клієнтів:

оренда складу з власним персоналом у порівнянні з тим же складським господарством, переданим на аутсорсинг логістичному оператору (3PL).

Клієнт – дистрибутор товарів FMCG-сегменту, що починав з орендованого складу 500 м2 у Києві, трьох складських робітників, одного навантажувача та складського обліку на базі Excel.

За рік обсяги продажів виросли вдвічі, що призвело до необхідності шукати додаткові складські площі, обробляти набагато більше заявок на існуючій інфраструктурі, під час сезонних сплесків продажів уникнути зниження рівня якості збірки замовлень та дотримуватися оптимальних термінів доставки.

Компанія за звітний рік успішних продажів зіткнулася з низкою проблем на складі:

  • відтік персоналу через різке збільшення навантаження на кожного співробітника
  • затримки поставок замовникам через недостатню кількість персоналу на складі
  • додаткові витрати на тимчасових працівників
  • суттєве збільшення кількості пересортів та рекламацій від клієнтів
  • екстрена необхідність шукати додатковий склад для розміщення на ньому надлишків товару.

На графіку ми бачимо практично незмінний рівень постійних витрат на орендованому складі, у свою чергу змінні витрати на аутсорсинг складу дзеркально повторюють сезонні коливання продажів, що

по-перше, дає можливість планувати витрати на складську логістику пропорційно планам продажів,

по-друге, на довгій дистанції дає суттєву пряму економію за рахунок більш раціонального використання площі та ресурсів (220 000 грн за 13 місяців або 12% всіх витрат)

outs sklad2

Ми проілюстрували таким чином тільки пряму економію, але необхідно зважати під час аналізу питання і на непряму вигоду для замовника:

  • економія людського ресурсу через зменшення штату та адміністративного навантаження на офіс
  • пришвидшення обробки замовлень
  • гнучкість в адаптації складського хазяйства під сезонні коливання та зміни на ринку
  • немає необхідності інвестувати в устаткування, вантажну техніку, програмне забезпечення та оренду складу (оплата останнього місяця оренди та/або гарантійний платіж)
  • ризики за збереження товару перекладаються на логістичну компанію (яка у свою чергу, як правило, страхує весь товар на складі в профільній страховій компанії)
  • зменшення овердрафту через оплату складських послуг у кінці звітного періоду (оренда складу – завжди по передплаті на місяць)
  • врахування частини витрат (як придбання послуг) у податковий кредит
  • товар зберігається на складі, який повністю відповідає вимогам для зберігання різних товарних груп (охорона території, відеоспостереження, протипожежна безпека, освітлення, підтримання температурного режиму та рівня вологості і т. ін.)

Ми з радістю готові обговорити плюси та мінуси аутсорсингу складу за вашим запитом, сформуємо для наочності калькуляцію складських послуг для клієнта, з будь-якої царини діяльності.

Дзвоніть 067 572 02 59 або пишіть на Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..