7 порад для вибору складського оператора

  1. Радимо особисто відвідати склад – це набагато інформативніше, ніж робити висновки на основі фотографій (часто стокових) з офіційного сайту оператора.
  1. Зручні під’їзні шляхи до складу – запорука душевного спокою вашого логіста, постачальників та клієнтів.
  1. Всі домовленості, швидкість виконання замовлень та KPI складу мають бути зафіксовані в договорі – клієнт позбавляється від завищених очікувань, виконавець чітко розуміє, за що саме і в які терміни він несе відповідальністю
  1. Зрозумілі і прозорі тарифи – над якими не треба ламати голову, щоб розшифрувати.
  1. Дешево – не буде якісно на довгій дистанції: демпінгова ціна частіше за все означає, що на вас будуть (може, й не одразу) економити, і короткостроковий зиск цілком може обернутися позаплановим підвищенням тарифів та/або зниженням рівня сервісу.
  1. Страхування товару на зберігання – гарантія вашого спокійного сну, це не додаткова опція, а необхідність, на якій не можна економити. Радимо перевіряти договори страхування майбутнього складського оператора.
  1. Склад має бути автоматизованим (WMS) – неможливо у 2020 році надавати якісні складські послуги, якщо заявки клієнтів збираються з папірця, а облік ведеться вручну в Excel таблиці.

Сподіваємося, ці поради допоможуть визначити найбільш відповідного вашим потребам логістичного оператора і зосередитися на профільних напрямках вашого бізнесу.

Відповісти на питання та обговорити ваш запит щодо складського зберігання товарів готові у будь-якому зручному форматі – по телефону, через пошту або форму зворотного зв’язку на сайті.